Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 7. januar 2007 #1 Del Skrevet 7. januar 2007 (jeg skrev et innlegg her i går... leste litt om deg i sta. her i gårn slet vi med det samme problemet som dere og ventet på videre utredning -) historien min- jeg ble sammen med samboern min for snart 7 år siden. etter nesten 3 år sammen og fortsatt ikke noe baby hadde vi ikke særlig tro på at det ville skje av seg selv..... så vi tok en tur til legen og ville ha en test.. testen viste noe lave sperm verdier og han ville henvise oss videre... vi ventet på brev fra legen.. var inne til ny kontroll for igjen å sjekke "småkarene". samme resultat. men det var liv der da. så allt håp var ikke ute.... tiden gikk og sånt tar som regel tid... vips.... der var jeg plutselig gravid. planlagt men likevel litt av en overraskelse... snuppa kom til verden i august,05 og er nå verdens skjønneste prinsesse på 16 mnd. og tenk.. da hun var 11mnd var det nok en spire i mammas mage. haddde ikke trodd det ville bli noe nr 2 på oss, iallefall ikke så kjapt ettersom det tok oss så mange år med snuppa. men nå sitter jeg her med lille snuppa mi på 16mnd og er i uke 24 med nr 2.. det hadde jeg aldri trodd og det har vel ikke helt gått opp for meg at jeg skal få enda en baby.... så.. ville bare fortelle dere som har prøvd en stund at det finnes håp..... selv om kanksje medisinen sier noe annet... fikk ikke store odds her i gårn heller... men jammen satt ikke spirene.... klem fra meg og lykke til alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7688423-bellapp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå