Etaner Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Er dette vanlig? Jeg har hatt veldig med murringer nå i hele ettermiddag. Kan dette komme av bekkenløsning. Jeg har hatt endel verkinger i og urolige bein i hele dag (pga. en altfor lang bytur i går....) Men kan det kjennes ut som mensmurring..? Det sitter liksom rett ved skambeinet..og murringene kjennes nedover innsiden av låra også. Jeg har bare vært plaget med bekkenet bak hittil, derfor jeg er litt usikker (-;
Diadora31 Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har hatt mensmurringer, men ikke over lengre tid. Hadde litt i uke 16 og litt i uke 23-24. Jeg er i uke 25 nå. Det går fort over... vet ikke hva det kommer av, men siden det ikke varer er jeg ikke bekymret. Men hadde det vært så vondt som du beskriver ville jeg ringt til noen i morgen, ikke moro å bekymre seg...
Stirra ner 32+5 Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har også hatt litt mensmurringer i det siste. Jeg lurer på om det kommer av at jeg har vært for aktiv, med mye jobbing og trakking osv. Merker at det gjerne kommer sammen med kynnere og verk i bekken/rygg, så da tar jeg det som et signal fra kroppen på at den trenger å ta det litt med ro. Tror også at en kan få slike murringer pga at livmoren vokser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå