Lille My ønsker nr 3 Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Jeg for var innom for noen uker siden for aller første gang.men nå har vi bestemt oss for å prøve på nr 3. Er det flere her inne som har prøvet lenge på nr 3?Er veldig spent...ikke sikkert man får d til selv om man har fått det til før.....venter mensen hvert øyeblikk så da er jeg klar for å prøve. Ønsker dere alle lykke til!!håper på baby på oss alle i løpet av 2007:)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Velkommen hit da :-) Håper du får klaff fort med nr 3! Klemmer!
attpåklatt!! Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Hei!! Og velkommen hit!! Vi prøver på nr 3! Har hatt mensen to ganger etter eg fjernet spiralen... så det er jo ikke så lenge eg har prøvd... men det var litt rot i syklusen i beg etter fjerning! Har ikm den 15 eg, så da får eg vel vite om det blir en tredje mens og.. Lykke til videre! Klem!!
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Vi prøver også på nummer 3. Er i vår 4 pp nå...Håper det sitter en spire hos meg nå, he, he...det er jo lov å håpe....Har ikm den 17. januar... Lykke til med prøvingen, håper du slipper å være prøver lenge!!!
Solstråle + 3 :) Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Hei. Vi prøver også på nr 3 Har mensen nå,så starter offisielt på første pp nå vi Lykke till og håper det klaffer med dere fort
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Velkommen hit:-) Nr 3 blir det på oss også hvis vi er heldige! Lykke til med prøvingen! Tok det forresten lang tid med de du har fra før? Hos oss tok det 0 mnd med nr 1 og 3 mnd med nr 2.
Hannah - leeengter Skrevet 8. januar 2007 #7 Skrevet 8. januar 2007 Hei! Jeg er også ny. Men vi prøver på nr 1 da. 3 uker siden siste p-pille så det nærmer seg vel mensen her og snart. Håper jeg da
Gjest Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 Hei og velkommen!! Vi prøver på nr 2 vi da, er i 2 pp nå. Lykke til med nr 3!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå