Gå til innhold

Flere som er så J¤%&¤ trøtt for tiden??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli sprø, er så trett.

Klarer ikke å ta meg av barnet vi har fra før, kan sovne av på sofaen når han leker rundt meg. Klarer ikke å ta han med ut å leke eller aktivisere han ordentlig.

Blir så lei meg på hans vegne for han kjeder seg sammens med meg :(

 

Håper det blir bedre når jeg går over i 2. trimeser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaaaaaaaaaaaaaaa jeg melder meg på denne trøtthets greia,, føles ut som jeg er konstant fyllesyk...

helt forferdelig..

hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så "bra" vi er flere i samme båt!

 

Jeg er 9 uker på vei, var ikke trøtt i sist svangerskap. Kanskje jeg får jente denne gangen?

 

Noen som vet hvor lenge dette skal vare?

 

Jeg må være anonym for jeg kjenner en del her inne og vil ikke offentliggjøre det enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe den er grei,..

tror de er ca de 3 første mnd i første omg..det er pga alle forandringene kroppen gjør,leste en plass att du kunne sammenligne det med enn fjelltur ekspedisjon!!så vi er herved unnskyldt..hehe

så er det vist litt helt på slutten..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja man føler seg som en helt på slutten!

 

Har du barn fra før?

Hvor langt er du på vei?

 

Da har jeg jo bare 3 uker med tretthet igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare 4+6 så det er ikke noe og skryte av..hehe

nei har ingen barn , dette er første mann:):)

men skjønner att det må være mye verre for deg, som har en som krever oppmerksomheten din..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er også kostant trøtt for tiden og vet ikke om jeg er gravid engang..hehe..hadde ikm på fredag men har ikke tørt å teste ennå.har en som blir snart 5 som var hos pappen sin i helgen så jeg har omtrent sovet meg gjennom hele helga!er litt slitsomt å ha det sånn når man har en fra før så skjønner akkurat hva du mener:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går over i 2.trimester i morgen og jeg er fortsatt like trøtt som gjennom hele det 1.trimestret. Synes ikke det er blitt noe bedre ennå i allefall. Men føler meg likevel i bedre form, er mindre kvalm og mindre oppblåst. Er liksom litt sprekere av å bli kvitt akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan melde meg på i denne klubben. Er så trøtt, og sover flere ganger om dagen. Døgnrytmen blir jo helt feil. Tror jeg er sånn rundt 7 uker på vei. Håper det går over etterhvert. Skal begynne i ny jobb om en måned, så det hadde vært fint å være litt mer oppegående. Er jo vant til å være full av energi.... Uvant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det er flere. Jeg er også så ufattelig trøtt og uten energi om dagen. Mye sofa-ligging, ja. Og lite husarbeid. Har ingen fra før, og aner ikke hvordan jeg skulle fått det til. Dere som klarer det burde fått medalje. Håper energien kommer veldig plutselig når jeg har passert 12 uker, men har hørt trøttheten kan vare enda lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...