*dea-medgullskattimagen* Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 noen som også føler at bebisen har gått over fra mye bevegelse med harde spark og slikt til å bevege seg mye rolige og mykere bevegelser? kjenner mye bevegelse, men det er mer litt sånn smådytting og kjenner at magen får 'kul' enkelte steder hvor hun ligger istedet for skikkelige spark.. hører med at hun ligger med hodet ned og sånn da. regner med at jeg ville kjent det hvis hun snudde seg. hihi.
mammatør Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Hei Babyen min begynnte å "roe seg" allerede i uke 32 tror jeg. Som du beskriver med mykere bevegelser. Det er nok fordi de har litt mindre plass. Litt rart å titte på magen sin når det er en kul som bever seg fra en side til en annen...
Prestedattra Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Joda, akkurat sånn er bevegelsene i min mage også. Jeg er fullgått 34 i dag. Det glir liksom mer inni der, og kommer ut en kul av og til. Også gnisser hun hælene sine mot hverandre, tror jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Den følelsen har jeg også fått nå, skal inn i uke 32 i morgen.Det var en periode jeg ikke fikk sove om natta fordi sparkene var så harde. Endelig nå får jeg sove om natta igjen. Jeg fødte i uke 34 sist svangerskap, så jeg venter bare på at ting skal skje:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå