Gå til innhold

Gravid etter SA...


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Er det andre rutiner for når man skal dra til legen 1 gang hvis man har hatt en SA eller MA sist man var gravid??

 

Noen som vet??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dette lurer jeg også på, hadde SA for ca 2 uker siden og prøver på nytt igjen nå..

Lurer også på om man enklere blir gravid nå? har prøvd i over 1 år før det nesten satt:(

Og om det er større sjangs for SA etter en SA?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sa i høst, og da sa legen min at det ikke var mer oppfølging neste svangerskap.

Hvis man hadde 2 eller flere sa, ville man få tettere oppfølging.

 

Men tror det varierer litt fra kontor til kontor.

 

Jeg er nå gravid på nytt og skal til min første kontroll på onsdag, da er jeg 10+2

 

Er kjempespent.

Har vært ganske nervøs for å miste, men alt har gått bra, og jeg har hatt sterke symptomer hele veien.

 

Lykke til med ny prøving!

 

((klem))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan dra til legen når du tester positivt.Det skal hvertfall jeg gjøre.Noen får også henvisning til tidlig ul.Tror det er lettere å bli gravid etter en sa eller ma.Satser hvertfall på det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er visst ikke større sjangse for å miste igjen selv om du har mistet en gang.Det er veldig vanlig å miste en eller to ganger vistnok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var betryggende å høre, når man har prøvd så lenge så er det så skuffende å miste det er liksom så mye glede å håp rundt alt som bare går rett i dass. Man er jo så innstilt på å være gravid så vil på en måte bli det med en eneste gang.. Har kjøpt meg babycomp nå så håper at den er effektiv. Noen som Vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg mistet selv i jula. Var da 7 uker på vei. Legen min sa at det ikke var noe farlig å prøve på nytt rett etter en abort, men hun anbefalte å vente en mens. Men det var helt opp til oss selv hva vi ville gjøre. Det var like mye fysisk og psykisk som var grunnen til at det kunne være lurt å vente en mens. Vi har veldig lyst til å bli gravide så fort som mulig igjen. så vi får se hva som skjer.

 

Legen sendte en henvisning til en gynekolog, slik at jeg får tettere oppfølging ved en eventuell graviditet senere. VI har ei datter fra før og med henne blødde jeg også litt, men det gikk heldigvis bra.

 

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...