Gå til innhold

Juni: lillegutt røyst se opp aleina ikveld!!!


Fjompen og SjæfsSoppen

Anbefalte innlegg

Gulle har krabba i nån mnd no, men at han sku reis se opp aleina, va en overraskelse!!!

Og han va stolt!!! som en hane, hehe! han sto å holdt se fast i fisher price leken og hyla fornøyd!!

 

Stolt mamma sprang rundt å tok bilda, filma og klappa før han!!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

woow!! imponert. har tenkt at lillegutt skulle komme seg fram alt for lenge siden. skyver seg bakover. men det er det!!! men kroppskontrollen har jo blitt mye bedre hver dag...

 

men opp!! *bøyer meg i støvet av flinke gutten*!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flaggstangfrø og tran, hehe nei her har vi hatt hard trening fra dag en etter at vi kom heim fra sykehuset, hehe!

 

nei da, men han har noen skummle *kravle/og gå tili* gener fra meg, gikk da jeg va 8mnd!!!

håpa verkelig ikke d da, litt tili, har allerde fått trimmet fleske av all krabbinga hannes, ikke misforstå, d er kjempe arti, men av og til blir man forundret over hvor kjapp disse små er!!!

 

sist vi var på kontroll, fikk jeg beskjed om å ikke oppmuntre han til noe krabbin/sitting eller gå, nei d gjr jeg da ikke sa jeg, så fikk jeg beskjed om at jeg helst ikke skulle la han krabbe i d hele tatt.... hmmmm ja da bi d et høvelig hardt forbruk på superlim, må vel ha på bleien så jeg kan lime han fast i gulvet????

jaja har alltid hørt at helsesøstrene her jeg bor er av en egen rase :)

har nok erfart det ja!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... Lurer på hvordan helsesøstra tenkte når dere ikke skulle oppmuntre til krabbing? De skal jo være på golvet og helst ligge på magen... Sitting kan jeg forstå; det heter jo seg at de ikke skal sitte uten støtte før de setter seg opp selv.

 

Men må si at han er tidlig ute gutten din ja! Her ihuset har det gått framover via åling i to uker nå; og i går var lillemann på vei å reise seg opp i badebaljen. Litt mere å passe på nå ja! Det går så utrolig fort atte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi begynte med både å reise seg opp og å krabbe ordentlig nå i julen. Utrolig så fort tiden går, hun er ikke noen baby lenger, gitt. Hun står både i sengen og i lekegrinden. Da er det vel på tide å få sengen ned på nederste hakket:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...