inventum Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hei jenter, Er det flere her med IKM i uke 4? Da er det i så fall jakten på EL neste uke :)
Tussa og Sofie Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Hei, jeg skal ha IKM uke 4, etter mine beregninger ihvertfall. Ble litt kluss sist mnd kom noen dager før beregnet. Typisk! Jeg skal prøve EL tester denne mnd for første gang og er veldig spent på det. :-) Så neste uke skal det jaktes ja, i slutten for min del vel....
Noddy78, en av hver! Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Henger meg på. IKM 22. jan og forhåpentligvis EL idag, hadde el slim i går, men neg el test, så holder en knapp på i dag eller imorgen. Har to tester igjen så håper det holder! Her er det høy frekvens på aktiviteten i halmen! hehe Lykke til!
*Bea* & bitteliten Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Jeg trodde egentlig at jeg hørte til uke 3, men FF charten har ikke funnet EL enda, så da kan det hende jeg må henge meg på dere i uke 4. Hadde regnet med IKM 20/1 - men nå kan det nok være at den blir i begynnelsen av uke 4. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå