Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hei Jeg føler meg ekstremt dum som ikke kan dette, men hvilke bleiepakker er til hva??? nyfødt er enkelt, men når vet jeg at jeg må bytte? hva betyr disse kiloene?? vekten på barnet? HJEEELP!!! Håper noen kan hjelpe meg me dette tåpelige problemet som jeg egentlig burde kunne..
mayaya Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har iallefall forstått det som at det er vekten på barnet, ja! :-) Jeg gikk og så på det i går, og har konkludert med at jeg kjøpte baby mini, og ikke nyfødt. Den til nyfødt var 2-4 kilo, og baby mini er 3-6 kilo. Sjeldent at ungene er mindre enn 3 kilo, og om den kommer tidlig, så får noen ut og kjøpe den andre... Større sjanse for at man omtrent ikke får brukt 2-4 kilos... Klokere?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #3 Skrevet 8. januar 2007 Ok. Det hjalp litt. Brukte nyfødt en stund, men da jeg følte at bleiene fyllte seg opp forferdelig fort, så bytta jeg til baby mini. Satsr på at jeg greier dette her.. hun lille er sånn ca 5200 nå, så når hun runder 6 får jeg prøve meg på et hakk større;) Tusen takk for hjelpen;) Hva skulle man gjort uten BarnIMagen og DinBaby;)))))) klem
mayaya Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 Det hadde sikkert gått det også, men jeg ser for meg at det hadde blitt mye klabb og babb fordi jeg ikke visste noe som helst.. hihi,, nå vet jeg iallefall 20% kanskje av det jeg trenger ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå