Gjest Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hvem er best i forhold til farlige stoffer, og i forhold til lukt?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Coop sine :-) I hvit og blå pakning
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Coop ja! Og det er jo så topp for disse er også myyyyyyyye billigere enn alle andre våtservietter! Koster vel rundt 15 kr. De i rosa pakning med klaffeåpning er like gode, men koster ca 26 kr.
Chatzy Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Jepp, coop x-tra sine! Billig og uten stoffer
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 liker også coop sine. er sjelden jeg bruker våtservietter, men nmår jeg bruker de skyller jeg de alltid først. hvis det er mulig!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Jeg vil absolutt anbefale Mesoft kompresser. De får man kjøpt på apotekene og de er kjempemyke:-) De selges i pakninger på 100 og er 10*10. Har de bare litt under vann og vips så har man myke "våtservietter". Bruker de enda på lillegutt som snart er 2 år + på jenta mi som er 1 mnd.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Coop X-tra Bruker av og til Mesoft-kompresser, som jeg har litt vann på (som hun over beskrev).
Lilleh Skrevet 7. januar 2007 #9 Skrevet 7. januar 2007 Sier som HegePege - Mesoft fra apoteket. Koster ca 20 kr for 100 stk, og et helt uten farligestoffer og lukter ikke... men de har de ofte gjemt bak skranka, så du må spørre om det... De kan du legge i en bolle med vann og litt babyolje så har du ferdige gode våtservietter... Ellers er vel coop blå ekstra som har kommet best ut i test av sånne 'vanlige'
Mamma katt Skrevet 7. januar 2007 #10 Skrevet 7. januar 2007 Coop ja:-) Har pøvd andre men de lukte å rart.. Coop er jo både billig og best i test!
langevipper Skrevet 7. januar 2007 #11 Skrevet 7. januar 2007 fornøyd med coop sine:-) Prøvde et annet merke (husker ikke hvilket) og den fikk Oda utslett av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå