Gå til innhold

Hva har dere i vogna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere i vogna til deres 1 åring når de sover i bhg??

Snupi her er ikke i bhg hver dag men de dagene hun er der trenger hun en liten lur i vogna si, men hun er fortsatt bare på tilvennings stadie så hun har ikke sovet i bhg ennå, men skal det til uka..

Når hun sover i vogna hjemme pleier hun bare og ha på vanlige klær og vinterdressen og skoa for det er ofte i forbindelse med turer at hun sover i vogna og da har hun sko på siden hun eeeeelsker å gå selv..

Også har jeg med dyna og teppe som jeg henger foran også ligger hun på saueskinn..

Hva bruker dere??

Lurte på om jeg kanskje måtte kjøpe voksipose??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De dagene det ikke er så kaldt bruker hun uteklær og ullteppe. Ellers voksipose.

Skrevet

Vi bruker som regel voksiposen, er superfornøyd med den! På mildere dager bruker vi lammeskinn og ullteppe.

Skrevet

Vi bruker voksien, men tror det er veldig lurt å høre med de i barnehagen hva de anbefaler. Om barnet sover ute er det viktig med noe varmt, om de sover inne er det jo nok med et pledd. Mi sover i voksien både inne og ute, varierer bare med hvor mye hun har på seg inni posen, kjempegreit!

Skrevet

Når det er 0 grader eller under sover han i lammeskinnspose. Hva han har på inni posen kommer an på temperaturen. Er det varmegrader sover han enten i en vognpose som ikke er så varm eller han ligger på dyne og har teppe over seg.

Skrevet

Ingen vits å bruke så mye penger på en voksipose! Jeg har kjøpt en sovepose på sportsbutikk til 200 kr... Den er litt lang, men bretter den i to oppå gutten... Bruker også saueskinn fra Ikea... så rundt -5 - 0 grader har han på seg:

strømpebukse

ullsokker

kortermet body

tynn genser

en ikke så alt for tykk strikkejakke eller ei ulljakke

ullvotter

ullue

Han er god og varm når vi tar ham opp. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...