MissUnderCover Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Vi har veldig lyst til å ta 3d ul på majorstuaklinikken, noen som har peil på hvor mye det koster?
tik *01.04.12 Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Det lurer jeg også på!!!! Og noen som vet om man får DVD fra undersøkelsen der? MÅ bare bestille meg time når jeg skal til Oslo i februar!!!!
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Hei ! Jeg ringte på fredag å bestilte time. på majorstuaklinikken. Ca 14 dager ventetid. Prisen er 1000kr for enkel UL. Inkl da bilder og en kort film. Ikke lege som utfører dette. 1500 kr koster det for UL som ligner ordinær UL. Sjekker om alt er ok og beregner terminen. Denne UL'en er det en lege som utfører fikk jeg opplyst. Jeg bestilte den enkle UL'en for vi skal dit mest for ungene sin del. Dem er 8 og 6 år og gleder seg masse til å få en lillesøster :-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2007 #4 Skrevet 8. januar 2007 merkelig da du! jeg var på ordinær UL der og måtte betale 1200 kr. og fikk ingen bider med hjem. De gjorde ikke det sa legen. Rart det ikke samsvarte med de opplysningene du fikk pr tlf
kristin2 Skrevet 8. januar 2007 #5 Skrevet 8. januar 2007 Var der i begynnelsen av desember. Vi tok da 3D UL med en sonograf. Dette koster 1000 kr. Dersom en lege skal ta 3D UL koster det 1500 kr. Hadde med meg samboeren min og søstra mi. Det var en kjempeopplevelse og vi fikk masse bilder og 6 filmsnutter på en cd. Til og med søstern (den kommende tante) fikk et eget ark med 4 bilder av nurket i magen. Han sonografen (Dag Harald Hovind) vi hadde var kjempehyggelig. Hvis du går inn på profilen min skal jeg legge ut et bilde fra UL der nå. Bare vent et par min så er det oppe
Prøver igjen :-) Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 Jeg var på Ul på Majorstuaklinikken på onsdag 3 jan. Skulle ta en tidlig ul, trodde jeg var 10+3 men var visst 11+4. Hadde en lege til å undersøke meg, utvendig ul. Når jeg ringte så fikk jeg beskjed om at det kostet 1200 for vanlig ul men siden jeg er gravid med tvillinger så ville de ha 1500. Tar litt ekstra tid siden det er to fostre. Legen brukte vanlig ul og det var kjempefint, men siden jeg hadde bursdag dagen etter, så tok han på 3D til meg som en gave fra han...fikk bilder også. HÆRLIG. Sprøtt å se de så tidlig i 3D.....kjempegøy. Jeg ringte ca halv 10 og fikk time kvart på 12 samme dag. Super service. Altså er prisen 1200 for vanlig Ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå