Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Del Skrevet 7. januar 2007 Det var jeg som skrev "nytt år ingen røyk...." Får bare ønske dere bedre lykke enn meg, for jeg får bare starte på an igjen. Er 99,9 % sikker på at jeg mistet i dag. Mye blod og rimelig vondt i magen. Kommer dog til å satse på å være røykfri videre for det har gått så fint atte.....de to dagene til nå.Klarer jeg det, kan de fleste klare det, for jeg var super -avhengig! Tror løsningen var å trappe ned en 8-10 dagers tid før 100% kutt. Liksom bruke den tiden til å bli fortrolig med at en snart er ikke-røyker og fokusere på at en slipper mer røyke-sug i tide og utide.Hadde i grunnen mer "vondt" den uken jeg røykte lite enn nå Men da kunne jeg "se frem til den neste røyken" på en måte og holdt ut...Trappet med til nesten 1/3 del og gikk også over til mildere sigaretter og så enda mildere.Ha en del "prosjekt" klar for de første dagene. Håper noen kan ha litt hjelp videre jeg for min del logger meg ut for godt nå og sater på å komme tilbake om noen md... Min ulykke gjør deres odds bedre da noen jo "skal" miste-så ikke la dere skremme nå da. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7686543-lykke-til-jenter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå