Tusseline Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Så fint at det endelig har blitt en egen side for gravide slitere :-) Jeg har ikke vært inne på en stund nå, men oppdaget innlegget om denne siden og fikk skrevet inn adr så raskt jeg bare kunne. Har vært inne og kikka på 1 og 2 tri, men har liksom ikke vært noen likesinnede som har vært inne. Syntes det manglet et sted for oss gravide sliterne jeg oxo så den som har fått til det må jeg si har vært utrolig flink. Jeg kommer nok til å være litt mer aktiv her inne nå :-) Lykke til alle sammen! Klem fra lille....
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Velkommen!! Jeg har heller ikke likt meg inne på 1 og 2 tri. Så artig at du bor i Ringsaker da. Det gjør jeg og Hvor langt er du kommet? Jeg blir 14 uker på onsdag
Smilet:) Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Heia vennen! Ja denne sida var ein kjempe-idè! Vi trengte ei slik sida!!! Kos å følga med dei vi har holdt følge med på ass.befr.! Vi blir jo nesten som ein gjeng gamle "kjente" igjen:) Din venn,
Prestedattra Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Heisann Tusseline! Så godt å se at alt er bra med deg:-)) Har du kommet langt nå da?? Er formen bra?
Tusseline Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2007 Hei igjen alle sammen og tusen takk for svar :-) Jeg er nå inne i min 22 svangerskapsuke, alt står bra til med den lille etter det de kunne se på ul og gleder meg over det. Kjenner nurket sparker og er ganske aktiv og er i fin form:-) Morsomt å se vi er flere som bor i samme kommune forresten, også så koselig å se flere slitere som endelig er gravide. Helt topp! Lykke til videre jenter!!! Klemmer fra lille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå