Gå til innhold

ang sex for å sette igang fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det kan være dumt å ha sex etter at fødsel er kommet litt i gang og så dabbet av igjen. Begynte å blø i natt og slimproppen har gått. Var sikker på at fødsel var i gang i formiddag med rier men nå er de helt borte igjen... æsj. tenkte kanskje litt sex kunne få fortgang her men så ble jeg i tvil i forhold til infeksjon og sånn. Nå er det jo mest sannsynlig ikke noe som beskytter babyen... Prøvde å ringe føden men fikk ikke tak noen. Ønsker veldig svar på dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha sex, det hadde jeg gjort, og gjør.. jeg har 3cm apn, og har sex hver kveld for å få mer i gang......

Så jeg hadde prøvd hadde jeg vært deg :)

Skrevet

har sex hvær j*%¤# kveld ihåp om at ting skal skje,men alt av kynnere/ og maserier avtar eller forsvinner helt etterpå......er det bare meg det er feil med eller????????*fortvilt*

Skrevet

er det noe som er galt med deg, så det det like galt med meg.... :/

Vi har hatt sex 3 kvelder på rad, jeg masserer brystvortene til den store gull medaljen etterpå.. så kommer mase-rier, og de kan vare i ca 4 timer, med 6-8 min mellomrom... Så bare plutselig STOPPER de.............

ARG.........

Det er ikke noe galt med deg, vi har bare laget trassige barn :)

Om det er noen trøst; jeg er også fortvilet, sinnsykt fortvilet.....

Skrevet

Vi prøvde dette i går kveld, men eneste resultat er at bekkenet mitt gjør enda mer vondt... Slimproppen min gikk forresten forrige torsdag, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...