Gå til innhold

Tyveri av vogn

Venter nr 2 i desember 2009

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt ny vogn og lurer på hva dere andre gjør for å sikre at den ikke blir stjålet.

Jeg bor i 4 etg. og har tenkt å la vognen stå inne i oppgangen i 1 etg. Har kjøpt en Teutonia Spirit S3 med softbag. Når jeg tar med meg softbagen opp vil jo sportsvogndelen stå nede i 1 etg. Ville dere låst den fast med sykkellås.? Eller er det noen som har andre gode råd? Har bod i kjeller, men det er jo ganske klønete å dra vogna ned og opp fra den hver dag....

Lurer også på om det er noen som vet hvordan det er med forsikring av vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke at forsikring dekker vogn som ikke står innelåst...men aner egentlig ikke altså! Uansett bør den nok låses ja... Kommer vel litt an på strøket du bor i men... Jeg ville ha låst den.

Skrevet

Vi bor også i 4. etasje (uten heis), men får ikke lov til å stille vognen i oppgangen pga brannsikkerhet. Vognene våre (en vanlig og en søskenvogn) står derfor ute i garasjen vår. Kunne selvsagt også hatt de i boden, som du nevner, men synes også det er klønete å dra vogna ned og opp hver dag. Singelvognen vår står faktisk alltid i bagasjerommet på bilen, mens søskenvognen er ved siden av bilen i garasjen.... Vi får se om dette endrer seg når vi får tatt søskenvognen i bruk etter at babyen er født.

Skrevet

Ta med deg et hjul også?

Skrevet

Jeg ville låst den, hvis jeg måtte la vogna stå nede i en oppgang slik. Har hørt at det er veldig vanlig med tyverier av vogner sånn, dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...