Gå til innhold

November: Hvem bruker denne siden????


Sentralstøvsugeren

Anbefalte innlegg

Er ofte innom, men det er så stille her inne. Hadde vært moro om vi kunne brukt den litt mer. Har jo helt jevngamle babyer vi kan sammenligne og komme med råd om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er innom her en gang i mellom, men skriver sjelden innlegg. Gutten min ble født 20. november og er 7 uker i morgen. Hadde vært bra med litt mer aktivitet ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ enda en:0) Så bra!!!! Vi får prøve å gjøre noe med stillheten vi da........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er som sagt innom her titt og ofte å kikker, men det har jo vært så lite liv her, så da har jeg ikke skrevet inn noe. Vi får prøve å få litt fart på sakene, er jo greit å skrive med de som har jevngamle babyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare oss som kan gjøre noe med det:0) Så flott at du tok turen innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ofte innom tidligere, men de siste ukene har jeg ikke giddet for det har ikke vært noe aktivitet her......-men skal skjerpe meg nå. 'Lage litt liv ja*

 

Gutten min er født 30.nov forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hjelper jo lite å bare kikke innom og registrere at det er lite liv.....-iallfall om alle gjør det samme. Håper det er flere som finner ut at dette er et bra sted å være. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg er også her. Har vært dårlig til å skrive, men det har vært mest for at jeg alltid har hatt en baby på armen når jeg har tittet innom her de siste ukene. Nå er hun blitt "stor jente" og kan faktisk ligge litt på gulvet alene. Så jeg lover bot og bedring folkens.

Som dere ser av nicket ble jenta født 7.11 og hun er ni uker i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den og håper flere vil bruke den:) Desemberklubben er så flinke.. var snikmedlem der på BIM, siden det var så lite action inne på novemberklubben .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også her! tittet en del, men siden ingen var her så har det blitt dårlig med skriving...

Er mye mer liv på klubbsiden til storesøster'n. Veldig koselig med disse klubbsidene når det blir litt liv ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat oppdaget den! Skal prøve å kikke innom hver dag :) Moro å sammenligne litt, ja! Jeg fikk en gutt, Leon, 20. november. Han har jo blitt så stor allerede - fått ordentlig gode michelin-lår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikke på at det var terminklubber her også, så jeg oppdaga sida først i dag. Skal prøve å være litt mer aktiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er også her. :-)

Skal bli litt flinkere til å skrive. Ikke så lett alltid med en som trives best ved puppen til mamma´en sin.

Sønnen min er 8 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er innom innimellom, men har ikke så mye tid til å sitte på nettet alltid, og når jeg er her er det så stille, så da erjeg heller på skravlesiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også innom hver dag, men d er ikke så ofte jeg skriver noe. Men vis d er noe så må jeg legge igjen et lite spor etter meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom jeg også;)

Tok sin tid før jeg fant siden da, var ei på bim som tipset....hihi

Men blir ikke jeg skriver mye....

Er enda mindre på skravlesiden jeg da, kan bli vel travelt der syns jeg.

Blir vel flinkere til å bruke denne siden etterhvert da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...