~anette & lukas + ella ~ Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Jeg syns det er litt vanskelig å få i Lukas nok væske... Han spiser grøt 2 ganger og middag, ellers drikker han kanskje 300-400 ml mme om dagen. Prøver å gi vann etter hvert måltid, men han tygger bare på tuten... Noen som har noen gode råd?
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 La han fortsette å tygge litt på tuten, du=) Til slutt kanskje han drikker? Er det flaske eller tutekopp? Vi har kunn fått i Pernille drikke med sånne tupper som var til å sette på avent FLASKENE, ikke avent tutekoppene.. Men sånn helt myk tut. Det er hvertfall den eneste hun drikker av. Tygger litt på de også tar hun en slurk. Tror ikke hun får i seg mer væske enn Lukas heller, forresten... Hun ammer på natten og på kvelden, ellers er det sjelden hun vil ha pupp i løpet av dagen..
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 Har prøvd tuten til avent og mam flaskene, og den som hører til selve tutekoppen. Alt som kommer inn kommer med en gang ut igjen... Har prøvd både kaldt, lunka og litt varmt vann. Men han får bare tygge i vei da Liker alle barn vann etterhvert?
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Alle barn liker det ikke om de ikke vennes til det. I en periode er det helt greit å vanne ut litt juice, hvis du ikke får i ham noe vann i det hele tatt. Sønnen min er 3 måneder og har i 2 måneder fått vann når han hikker.(minst en gang om dagen...) De første gangene nekta han men etterhvert gikk det ned..
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 min gutt drakk ikke vann av flaske, tutekopp eller noe annet. en dag jeg satt med vannflaska og gutten min på fanget-ble han veeeeldig interessert. lot han drikke av den drikketuten som er på de største imsdal flaskene. og han drakk så mye! og av glasset også. brydde seg ikke om at det var kaldt heller. hadde en sånn avent tutkopp, med hard tut. det er vel den som er fra 6 mnd. kjøpte den avent tutekoppen fra 3 mnd( den er vel litt mindre i størrelse også),. han tok den etterhvert. nå er han fakisk blitt mer glad i vann!!! men se om du ikke får han litt interessert i flaska di!!hvis han blir nysgjerrig på den kan det være at han drikker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå