Gå til innhold

Hei Zoomer! Tusen takk for tipset om Xylocain-salve!

Anbefalte innlegg

Ville bare takke deg for at du tipset om at en kunne smøre på denne salven før toalett-besøk for å lindre smerten. Vi har ikke snakket så mye sammen her, men jeg har merket meg at du tipset om dette.

Jeg fødte min gutt 03.01.07, og fikk lagt et lite klipp for å få han ut. Dette er ikke noe problem når jeg skal på do (heldigvis),men for to dager siden svidde det skikkelig når jeg har tisset.

Jeg fulgte rådet ditt og smurte på før toalett-besøket,og det svir IKKE i det hele tatt!

Du er en engel!

Håper alt ellers er bra med deg.

Klem

Fortsetter under...

Så hyggelig at jeg kunne hjelpe!! Jeg har selv pakket en tube til sykehusbagen min :o)

Jeg er (som mange her inne) utålmodig til å bli ferdig med svangerskapet, og har blitt lovet igangsetting rundt termindato dersom jeg ikke føder før det. Har kraftig bekkenløsning og går med krykker + at jeg hadde en ikke så trivelig fødselsopplevelse sist, så jordmor synes det er best jeg får føde senest rundt termin. I dag våknet jeg opp med feber, hoste, snørr og munnsår (min sønn på 17 mnd har nettopp vært syk og skal ha første dag tilbake i barnehagen etter jul i morgen), så synes nå at det topper seg hos meg... Babyen er klar, den trenger bare å komme ut :o)

Ha en flott barsels-tid med sønnen din!!

*klem*

Jeg skjønner godt at du er utålmodig! Har ikke glemt hvor lei jeg var på slutten! Håper at du kommer i gang av deg selv før termin. Når har du termin?

Du får prøve å slappe av (sikkert kjempelett med en på 17 mnd ja..) så gjør kroppen jeg forhåpentligvis klar til å føde...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...