Gå til innhold

Flere enn meg med strekkmerker på puppene??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh så irriterende, her popper de opp. Først så fornøyd over at jeg endelig får litt størrelse på de, men nå.......

Under graviditeten fikk jeg ikke noen strekkmerker på magen (var flink å smøre også da), tenkte ikke at jeg skulle få det på brystene, var jo tross alt en del større over magen enn det jeg er over brystet nå! Prøvde å smøre de med olje her i sted men da nekta veslemor å ta pupp, luktet nok ikke mamma;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. Det er nok flere med deg.. Jak..

Skrevet

Fikk på magen siste ukene i graviditeten - gikk godt over termin.

Fikk på ene puppen enten like før eller like etter fødselen (oppdaget dem på sykehuset).

Skrevet

fikk heller ingen på magen under svangerskapet, men fikk på puppene da melka kom.. jeg var også god å smøre meg under svangerskapet, og fortsatte med det etterpå.. tror ikke det har så mye og si om du smører...tror de strekkmerkene vi fikk etterpå kommer av de nye hormonene vi har i kroppen (som vi var kjempeheldige med å ikke ha under svangerskapet :o) )

og så lenge strekkmerkene er hormonbaserte så blir de kun overfladiske, og ikke så dype! Da fargen gikk bort på meg så ser jeg heller ikke strekkmerkene.. kan kjenne de hvis jeg kjenner forsiktig på de!

gratulerer med den lille foresten:)

Skrevet

Jeg har mye strekkmerker på puppene, men gidder ikke å bruke energi på å misslike de, de har komt og jeg kan ikke gjør noe med de nå. Jeg har også strekk merke på magen, hoftene og til og med bakom knærne. det er det mange som lurer på hvordan jeg har klart å få til det, men de er der, ikke så mye og gjøre noe med nå

Skrevet

Jaja, godt å høre det er flere enn meg.... sytnes bare det var så rart siden jeg ikke fikk noen på magen. Men jeg har nok på lårene, og tom bak kneet mitt jeg også så får det nok lett! Måtte le litt av det også siden jeg har vært SÅ fornøyd med strl i det siste, veslemor er 4 mnd så begynner vel å inneholde en del melk der nå (fullammer).

Skrevet

Jah, på undersiden.. Har gått opp 3 bh str, så det er vel ikke så rart.. Bare glad jeg slapp på magen. Puppene er det ikke så mange som ser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...