Gå til innhold

Hvor er dere idag da??

Mazza**

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er ikke alene her nei :)

Har vært på jobb i dag men klarer ikke å konsentrere meg så mye for tiden. Skal ringe gynokologen min i morgen og håper å få komme å ta blodprøver så jeg får sjekket om det er stigning.

Er kjempekvalm, men regner med det er bare er psykisk. Har en ekkel følelse på at dette ikke går bra.

Min kjære prøver å få meg til å tenke positivt, men det er ikke enkelt...

Krysser fingre for at det går bra i morra Heidi! Du får prøve å tenke positivt til det motsatte er bevist!

Da jeg var på UL i uke 5 kunne en tydelig se fostersekk med prikk inni, men det var for tidlig til at hjertet hadde begynt å slå.

Hold oss oppdatert enten her eller på ass.befr. Er spent på hvordan det går. Håper så inderlig at du får gladnyheten. At dere har klart det på egenhånd :)

Klem

Føler med deg! Jeg synes også morgenkvalme er helt feil ord. Har vært kvalm fra morra til kveld. Tom våkna på natta og vært kvalm.

Har liggi på sofaen i 2 måneder nå. Har faktisk klart å ligge på meg stiv nakke...

I morra skal jeg begynne på jobb igjen i 50%. Ser virkelig fram til det.

Håper du blir litt bedre og klarer å komme deg ut litt. Jeg var alltid bedre de dagene jeg var på besøk eller bare var borte litt fra husets 4 vegger. Selv om jeg ble veldig sliten etterpå var det verdt det.

Håper det går fort over! Hvis ikke prøv akupunktur. Jeg hadde planlagt å prøve det, men nå ser det ut til at det værste er over. Heldigvis!

Klem

Er bekymret pga at jeg kun hadde hcg på 51 på prøven på fredag. Jordmoren mente det var litt lavt etter hvor langt jeg var kommet, men håper jeg har tatt feil av beregningene. Må ta en ny for å sjekke om det har steget. Forstod det slik at hvis det ikke stiger er det tegn på at det ikke er liv og det har jeg opplevd før :(

Har fått vite med andre her inne at over 25 er tegn på gravid så jeg håper det er tilfelle!!!

Annonse

Etter mine beregninger skulle jeg få mensen rundt nyttårsaften. Tok test 1. jenuar, men da var den negativ. Tok en ny på torsdag og da var den positiv - var lettere sjokket. Ventet mensen for fryseforsøk i uke 3. Hadde sist mens 1. desember og bruker å ha perioder på 28-30 dager. Jordmora sa at hcg bruker å være på ca 100 14 dager etter insetting. og jeg mener at jeg skal være mer enn 14 dager etter eggløsning når jeg tok prøven. Kan vi ikke sammenligne innsetting og eggløsning som samme eller tenker jeg feil???

Heidi 75

Det kan godt være at jeg misforstår nå men hvis dette har vært et naturlig forsøk er det jo ikke sikkert at du har hatt el når du har trodd. Da kan den jo ha vært litt senere og dermed er det ikke unaturlig at hcg ikke var så høy når du tok blodprøven på torsdag.

Så sånn som jeg ser det er det fortsatt lov å håpe

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...