☆Pacific sunset☆ Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Lykke til på UL imorgen ) Gleder meg som en liten unge selv - kl. 10 imorgen skjer det
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Jepp, klokken 10! :-) Begynner virkelig å få sommerfugler i magen nå, har mest til å bare legge meg nå og våkne opp og så er det endelig dagen, men det er litt tidelig å legge seg enda da, hehe... Masse lykke til du også!!!!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 Enig! Men da hadde jeg nok ligget å vridd meg hele natten likevel haha!
maiprins Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 hei C`s mamma..... Lykke til i morgen både du og Alva! Jeg skal på UL på onsdag (du vet hvem jeg er .... tidligere nicken med nurk i magen) Får jeg høre hvordan det går i morgen? Klem
☆Pacific sunset☆ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2007 Hei! Har ikke fått med meg at du har byttet nick jeg Jeg sier fra når jeg har vært der - gleder meg såå fælt!! Klem
maiprins Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Hei! Jo jeg byttet nick - mange synes det var såååå kjedelig med nurk i magen......... så da ble det dette isteden. Det er navnene min mann, jeg og sønnen vår liker best, så da var det jo koselig å kalle nicket det. Lykke til i morgen....... jeg teller ned timer til jeg skal på UL, onsdag kl. 1000. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå