Gå til innhold

Når legger din 2-åring seg for kvelden (de som ikke sover på dagene)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulle legger seg i halv 8 tiden... men sovner vel ikke før 8.

Så sover hun til sirka 9-10 tiden da :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme som deg. sover ca 12 timer

Skrevet

Poden vår sover om dagen ca 50% av dagene.

(er vel sånn sett i en nedtrappnigsperiode, vil jeg si.)

Men han sover omtrent akkurat like lenge om nettene, uanvhengig av om han sover på dagtid eller ei - så jeg svarer likevel :o)

Han er jo forøvrig 1/2 år eldre enn snuppa di (født i mai)

Vi legger ham stort sett ca 19.00 (iblant blir det 19.30), og så sover han til en gang mellom ca 08.00 og 10.30. Idag sov han til ca 10.00, igår sov han til nesten 10.30 - men imorra kan han gjerne våkne 07.30, uten at dét heller er unormalt... :o)

Skrevet

Hun legger seg rundt halv 8. Det varierer veldig når hun våkner. Alt fra 7 til 9 er vanlig.

Skrevet

Vesla mi legger seg ca 19.00 og sover til jeg vekker henne i 07. tiden på morgenen.. av og til våkner hun om natta og er våken i en 4 timers tid og da, heldigvis blitt mindre av det i det siste. :-)

Skrevet

Han legger seg etter barnetv. så han er i seng til 19.00.

Blir noe senere på lørdager.

Skrevet

Mi jente legger seg ca. halv åtte og sover ca. 12 timer.

Skrevet

mellom 1930 og 2000. Våkner da gjerne i 0700 tiden, eller vi vekker han. Noen ganger er han sliten etter lang dag og legger seg til kl 1900...

Skrevet

Legger seg kl 19, å våkner til ca kl 9 om morgenen i gjenn.

Skrevet

Legger seg ca. 19. Våkner i 8 - 8.30 tiden ;-)

Skrevet

Mi frøken som snart to og et halvt år,legg sæ klokka halv åtte... åsøv tel åtte halv ni....

Skrevet

Han legger seg ca kl 19, og våkner ca kl 7 om morgenen. Helt perfekt. Får litt "voksentid" på kveldene også.

Skrevet

Johannes legger seg ca klokken sju, og står opp rundt seks, halv sju tiden.

Skrevet

Legger seg rundt 18.45, og sover til 08.00 ca.

Skrevet

Snupps legger seg 1930-20 tiden hun også. Hvis hun får sove så lenge hun vil sover hun glatt til 9-930. Men hun må jo som regel opp tidligere på hverdagen. Men allikevel får vi henne ikke i seng tidligere... Dvs jeg prøver kanskje ikke så veldig hardt heller.. Vil jo ha noen timer med henne før hun legger seg.

Skrevet

Kl 19.

Må vekke han som regel kl 8

Skrevet

min er snart tre da, men han spiser kveldsmat etter barnetv så legger de seg på rekke og rad, dvs treåring før halv åtte og femåring før åtte. Men vi står opp tidlig og vi da.

Skrevet

kl 19. Som oftes legger vi henne i sengen kl 19. Hender også at hun sovner til kl 19 hvis vi ser at hun er veldig trøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...