lille gull skal bli storesøste Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hvor lenge kan de gå uten mat om natta?? Snuppa mi kan enkelte netter sove i opptil 4-5 timer før hun våkner og skal ha mat, i natt vekket jeg henne etter at det hadde gått nesten 5 timer siden forrige måltid. På dagtid spiser hun oftere.. Noen som vet, hun er 3 uker gammel.
Sigbeth Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 ikke vekke barnet om natten! Du er heldig som har et barn som sover så lenge i strekk! De våkner når de blir sultne!
lille gull skal bli storesøste Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 "Desverre" gjelder ikke dette hver natt da, enkelte netter må vi styre med henne i tre-fire timer før hun endelig sovner. Men neste natt hun har en bra natt igjen kan jeg trygt bare la henne sove da...?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Om du ammer er det fint med ett nattmåltid. For produksjonen! Jeg var heldig de 4-5 første uke at Lukas sov, men var selv oppe og pumpet meg på natt!
lille gull skal bli storesøste Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. januar 2007 Ja ok, ammer ja, men det er nok ingen fare for at hun sover hele natten igjennom enda... Men greit å vite om vi skulle være så heldige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå