Ella og tre små blå <3 Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 I går natt våknet jeg plutselig av sterke smerter nederst i magen, som holdt i ca. 20-30 sek., før det igjen slapp og ble rolig. Dette holdt på i over en time i hvertfall, før jeg heldigvis sovna fra det hele. Tror ikke det var noen regelmessighet i det hele - noen kom rett etter hverandre nesten, mens det andre ganger tok lenger tid (som da jeg sovna;o)). Noen som vet hva dette er? Kynnere har jeg aldri kjent som noe annet enn at magen blir hard. Ikke vonde i det hele tatt. Dette var vondt, og det var sentrert i nederste halvdel av magen. Over navlen var det liksom helt normalt. Er det dette som kalles maserier eller? (er førstegangs...)Og er det et tegn på noe? Jeg er snart 37 fullgåtte uker og skal til jordmor til uka. Tenkte å spørre da, men er litt nyskjerrig, så kanskje noen av dere mer erfarne jenter vet? ) I natt/idag har jeg ikke kjent noe til dette. Ting er tilbake til normalt, med kanskje noe mer nedpress og murring i underlivet. Anyone? På forhånd takk )
SpongeBob Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Hm, kan nok ikke hjelpe så veldig - kan ha vært den lille som skrudde seg nedover, eller begynnelsen på noe - det ser du vel etterhvert:) Mye rart som foregår der inne for tiden - du kan jo ringe føden/JM og høre hvis det skjer igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå