Gå til innhold

mister jeg melka??? hjelpes!!


på tide å prøve?

Anbefalte innlegg

i natt og i dag har poden vært sutrete og missfornøyd og jeg har vært usikker på om han fikk nok å spise. har aldri gitt tillegg før, men tenkte å prøve å se...og jammen slukte han unna 60 ml!

hva skal jeg gjøre for å få opp produksjonen??? har spist havregrøt til middag og skal kjøpe fenikkelte og vørterøl i morgen. noen andre tips? lar han suge så mye han vil også prøver jeg å pumpe litt. er det dumt å gi tillegg på flaske på kvelden og mm resten av dagen? (tenker da på fordøyelsen hans) virker som jeg har mindre melk på kvelden.

tar imot alle tips med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff, *velkommen* i klubben...... har sliti m det samme....... jeg gir mme på kvelden da, har gjort det siden han var et par uker, hs anbefaler det også- ikke noe vits å stresse sier hun, det viktigste er mette og fornøyde barn :) jeg gir litt maltekstrakt i mme, slik at han ikke skal bli hard i magen- ikke noe prob m avføring her :-)

 

jeg vet ikke om flere råd for mer melk enn de du nevner- holder på m det samme selv... eller- ammete virker bra:)

 

lykke til- det tar seg nok opp igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten, en ting til: tror det er viktig å slappe av, hvile og prøve å ikke stresse m melka .........(lettere sagt enn gjort men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke vært stressa før, men blir jo det nå.........hvor kjøper jeg maltekstrakt? og hvor mye skal jeg gi? og hvordan? i flasken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpes på butikken, jeg gir en halv teskje i flasken- rører det ut når jeg har varmet melka........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har mindre melk på kvelden.

Du kan prøve å pumpe deg, men da skal du gjør det før kl. 14.00.

At han virker mindre fornøyd enkelte dager betyr ikke at du mister melka, men at baby har økedøgn.

Bare legg han til så ofte som mulig, så øker du produksjonen for å tilpasse deg ham.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, selvfølgelig kan det være økedøgn....... herregud- at jeg ikke tenkte på det selv når jeg skreiv, har liksom hatt økedager i 3-4 dager selv ;) ammetåke???;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm....er det øking han jobber med burde jeg kanskje ikke gi mme? synes jo så synd på han som er sulten....noen som har erfaring med akupunktur for å få opp produksjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...