Gå til innhold

når begynte dere å bli kvalm?

slitelita er mamma til 3!!:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble kvalm veldig tidlig. Allerede rundt uke 5 og i dobbelt monn ettersom det er 2 der inne. Har vært sykemeldt helt til nå (uke 13 + 4)

Begynner å bli litt bedre nå.

Med en ble jeg kvalm rundt uke 7 hvis jeg ikke husker feil og da var det heller ikke så ille. Hadde ikke problem med å få i meg mat som jeg har nå.

Unner virkelig ingen denne kvalmen. Jeg har heldigvis ikke spydd noe særlig, men gikk ned 2 kg på ei uke da det var som værst. Klarte bare å ligge på sofaen.

Krysser fingre for at du slipper denne kvalmen!!!

Klem

Jeg startet med kvalme et sted mellom uker 4 og 5. Og stiller meg veldig spørrende til hvem som har bestemt at det skal hete morgenkvalme. Hos meg er det mer døgnkvalme!!!!

Heldigvis kaster jeg ikke opp hver dag, men er kvalm nok til at jeg stort sett bare klarer å ligge på sofaen å holde meg fast.

Krysser fingrene for at du slipper denne kvalmen.

Klem

Selv om jeg har to ble jeg ikke sp. kvalm før rundt uke 8. Har ikke spydd, men føler meg uggen med en gang det blir for lenge mellom måltidene. Har vært plaget med svimmelhet og ikke orket å sitte foran pc, og har ofte hodepine.

Er 12+4 idag og så langt har jeg vært på jobb, men jeg orker ingenting på ettermiddagen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...