Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken vogn er best? Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Brio Kombi, og er kjempefornøyde! Vi valgte denne da det var teleskophåndtak, som er nødvendig når far er 1,94, og trenger høyt styre uten å komme nærmere vogna. Samt at det er vendbart håndtak. Tror det bare var brio og emmaljunga som hadde det på fjordårets modeller.

Og så andre fordelen var at vi fikk velge hjul, og tok da terrenghjulene, siden vi er mye ute i terreng, siden vi har hund =)

Skrevet

vi har simo kombi, og er veldig fornøyd. Lett å kjøre.

Skulle vært noe å henge poser og vesker på, det e reneste minuset!

Skrevet

Har simo kombi- veldig fornøyd. Lett og trille og gir en fin vuggende bevegelse for vesla, har kjøpt noen kroker å henge ting og tang på + en kaffekopp holder- så da er den komplett:)

Skrevet

Har brio kombi og er fornøyd med den. Men synes den er litt tung. Tror nok det gjelder for simo vognene også. Hadde jeg skulle kjøpt vogn nå hadde jeg kjøp quinny eller noe lignende. De er superlette og deilige å trille. (Har prøvd)

Skrevet

Vi har simo kombivogn og er kjempe fornøyd. Jeg syns ikke den er tung og trille i det hele tatt. Har hatt simon siden han var født, og liker den like godt nå som han er 1 år snart. Kjøpte en teutonia S3 i juli, men den har vi nettopp solgt. Syns tre hjulingene blir for ustø, vanskelig å kjøre på snø og små inni. Det var meningen at vi skulle selge simon, men fant fort ut at den ville vi beholde. Kommer til å bruke simo til neste unge også.

Skrevet

Brio Kombi!! Var super fornøyd med den her hvertfall!

Ellers så tror jeg egentlig de to er ganske like altså!

Skrevet

Tror også de er ganske like og bra vogner begge to. Vi har en simo og er veldig fornøyde.

Skrevet

Heisann!

Har Simo kombi, kjøpt i mai 06. Den har høydejusterbart håndtak, vendbart håndtak og kan bestilles med ulike hjul... Er kjempefornøyd!

Skrevet

Anbefaler deg å ikke kjøpe med vendbart håndtak!

Min tante jobber på babyshop, og ho anbefaler alle å ikke kjøpe det.

Pga det er en del som lett slites ut, og det ender med at du til slutt ikke kan legge sammen vogna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...