polarn & pyrene Skrevet 7. januar 2007 #1 Del Skrevet 7. januar 2007 Her i göteborg homper og går det. Jeg har byttet jobb og begynte der onsdag den 3 januar. Tenkte att ett nytt år på ett nytt sted ville bli bra, men da trodde jeg feil. Jeg byttet innom det samme jeg jobber med, men mye nermere ca 5 min bilkjöring dit. Jeg ble lovet att jeg skulle få jobbe korte dager og så lite helger som mulig. Altså med korte dager mente jeg 11 til 16 eller 17, men det har jeg ikke fått. Jeg jobber nå 11 til 20 eller 12 til 21 hver dag + alle helger i januar GRRRRRRRRR ble så forbannet for ikke får jeg noe tid med Siri og mannen de dagene jeg jobber for Siri sover når jeg kommer hjem på kveldene og på morgenen er det jo litt hutte mei tu kan man si. Men nå har jeg pratet med skjefen og skulle få bedre tider i februar så er det bare å vennte å se nå da hva jeg får da heheh. Så jeg har ikke hatt så mye tid tid til dere jenter og januar kommer til å bli en stille mnd for min del her inne.Er innom å tittet litt fort på kvelden före jeg legger meg,men svarer sjelden. Ojojoj dette ble litt langt det.Takk for att du orket å lese om mine problem hehe Ha en strålende dag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7684982-april-oj-ojoj-her-var-det-stille-om-dagen-en-liten-oppdatering-fra-oss/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå