Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har flere symtomer, men er så redd alt bare er psykisk. Har hatt vondt nederst i magen siden dagen etter el og så er jeg litt øm i brystene, spes på ytterkant og under. Har vært veldig hormonell forrige uke og det pleier jeg ikke være før dagen før ikm. I de siste dagene har jeg også veldig vondt i korsryggen.Har Ikm på tirsdag så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet, men det er så vanskelig!

Det hjelper å chatte litt her:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff ja. Jeg har ikm om 1,5 uke og holder på å gå på veggene. Hm har vist glemt hvor lite tålmodig jeg kan være. hehehe *rødmer godt nå ja*

men men det kan bli en del slike vente perioder på meg så jeg for min del får bare vende meg til det.

Du får ha lykke til på tirsdag. Jeg skal krysse fingrene for deg!

Skrevet

Ja, det er godt vi har denne siden å gå til :-) Er ikke alt man vil dele med vennekretsen heller, personlig syntes jeg det er mye bedre å lette trykket her hos andre prøvere, enn å "plage" de rundt meg. Sambo holdt på å bli gæærn en stund av alt pratet mitt, så jeg fant ut at det var bedre å dele tankene mine her, i og med at det veldig ofte er de samme tankene som kommer. :-)

Jeg ta også de "symptomene" jeg føler med en klype salt, noenganger kan de være så fremprovosert, og man ender bare med å bli mer skuffa når tr kommer. Men samtidig så skal man jo kunne leke og kose seg med tanken "hvis" eller "om" også!! Mitt nyttårsforsett er å teste mindre, og drømme mer :-) Hittils har det vært veldig vellykket :-) Både for meg selv OG omgivelsene rundt meg!!

Lykke til denne pp! Krysser fingrene!

Klem

Skrevet

Det er helt sant, er ingen av venninnene mine som er i samme situasjon så det blir litt vanskelig skulle skravel om alt mulig som har med graviditet å gjøre med dem.

Men det er jo ikke så rart at vi går rundt og er spente. Det er jo tross alt en drastisk forandring i livet man venter på at skal skje:-)

Masse lykke til til dere også. Håper spirene sitter

Skrevet

Ja, det er det vettu, og det er jo mye mer moro å kunne fortelle dem NÅR man er gravid at man venter barn, enn mens man strever. Jeg har bestemt meg for at jeg skal vente til over 12 uker denne gangen med å fortelle noen om en evt graviditet, så jeg er sikrere på at alt går bra. Unntatt her da, selfølgelig!! :-)

Skrevet

hvis du har IKM på tirsdag,så kan du jo teste nå. ta en CB.de kan bli positive opptil 4 dager før IKM.

Skrevet

Åååå, føler jeg at en liten live-tesing er på gang? ;-)

Skrevet

Du får fortelle åssen det gikk med testing. Man kan ta et par dager før med CB-test.

Ska ha ikm til uka eg :/

Skrevet

he he, jo sant nok... men jeg tok en test i går morres og den var negativ. Tenkte at jeg skulle ta en test i morgen tidlig så jeg er jo litt spent.

Skrevet

fikk faktisk positiv test i stad jeg,men tørr ikke brøle ut,for streken kom ikke før over 1 hel time og den er buet!! WEARD!

Testet med billigtest sin hvite firkanta kasett test.

Skrevet

He he, ja, det er alltid like spennende :-)

Skrevet

He he, den er grei. Skal gi full rapport:-) Lykke til med dere også, får håper vi er smelt på tjukka hele gjengen her inne!!!:-)

Skrevet

Da får dere ha en strålende kveld videre:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...