Gå til innhold

Noen med erfaring med strimmel fra billige tester??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test i dag tidlig, og kunne skimte en strek!?! Den var samme farge som kontrollstreken, bare mye svakere... Noen som vet ang skyggestreker el.l på disse testene??? Er ennå noen dager til ikm, så forventa egentlig negativt resultat... Takknemmelig for svar!!! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk svak strek på de testene, og den stemte.. Ta en ny test om ett par dager, så ser du jo om streken forandrer seg...

Sender ett lite gratulerer på forskudd...

Skrevet

Takk, men har ikke den store troen ennå..... Men, håper selvsagt =)

Skrevet

Så spennende! Tenkte selv å kjøpe de strimlene, men kom meg aldri så langt... Men de er nok like sikre som andre tester!!

Skrevet

Jeg har ikke kommet lengre enn el-tester, men fikk positiv el-test i dag. Så jeg tror de er like pålitelige som andre tester. Den vil nok bli sterkere om noen dager. Det tar litt tid å produsere nok hcg:)

Ta en ny test etter ikm, så får du se;)

Jeg fikk ikke positiv test med cb før en uke etter ikm sist graviditet, så det er håp:D

Lykke til!

Skrevet

Jeg har kun fått negative tester, og der har det ikke vært noen skyggestreker å spore, så jeg ville vært optimistisk. :o)

Skrevet

Jeg fikk tre svaaakt posetive stavtester fra billigetester, og jeg var ikke gravid, ble kjempe skuffa da tanta kom=(

Men håper du er gravid, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...