Gjest Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 D.v.s. jeg har vært på bim før, da vi har ei lita tulle på 7 mnd, men nå prøver vi på nr.2. Har sååå lyst på to tette! Fikk dessverre mensen på fredag, så da traff vi ikke blink denne gangen heller... Men, men, ingen hast! Er forresten bosatt i Lillestrøm. Flere fra Lillestrøm her? Lykke til med prøvinga alle sammen!!
*Mysillen* Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 hei... er vel bare å ønske deg velkommen tilbake da vil tro jeg holdt til her sist du var her også...hehe
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Takk, takk! Syns det var noe kjent med nicket ja! Har dere prøvd lenge eller?
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Hei, og velkommen!! Håper ditt opphold her blir kort men trivelig =)
melkekua™ Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Velkommen skal du være ;o) Håper det sitter en spire fort for deg!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 velkommen! jeg bor på lørenskog. det er treff i lillestrøm på torsdag,så bare å komme hvis du vil:-)
*Mysillen* Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 ja siden februar 05.. så ganske snart 2 år nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå