Sara 79 Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Jeg er førstegangsgravid ( starten på 20 uke),så det meste er ukjent for meg. Jeg jobber i helsevesenet, turnus jobbing,så det kan være ganske hektisk. I går kveld da jeg var ferdig på jobb hadde jeg ..vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det..sammentrekninger nederst i magen, på høyre side. Det var til tider litt vondt,men mest ubehagelig. Det holdt på i ca 1 time,så roet det seg noe. Men hadde fortsatt litt vondt/ ubehag utover natten til 2-tiden. Har hadde litt de samme "symptomene" uken før det også når jeg var på jobb. Men da bare for en veldig kort stund. Hva er dette?En venninne av meg sa at det kunne være kynnere,men hun trodde at det var litt for tidlig at jeg skulle ha det allerede nå?
pingoline har blitt mamma Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Tror det kan være kynnere du har ja...og kanskje et tegn på at det hektisk for deg på jobben.
Stirra ner 32+5 Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Hei! Det høres ut som om det er kynnere, ja. Det er et signal fra kroppen din om å ta det litt med ro ;0) Det er ikke for tidlig å få, det er veldig individuelt når og om man får det ila svangerskapet. Jeg jobber også turnus (er sykepleier) og jeg merker at etter et par vakter, og da særlig etter senvakter, må jeg hvile ryggen og bena mine. Må nok få fikset litt på turnusen min etterhvert... Lykke til, ikke slit deg helt ut! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå