lille_gull Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hei! Jeg og samboer ønsker oss en liten Etter planen skulle TR kommet 5.jan, men vi venter enda. Når er det vanlig å teste?
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Hei og velkommen hit! Skal se oppholdet på "BliGravid" ikke blir særlig lenge Hvis du har regelmessig mens og den var forventet 5.jan, kan du trygt teste nå Lykke til med testing!
lille_gull Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 Takk for svar! Har lyst å teste.. Men så har jeg ikke lyst likevel.. Vanskelig Lyst å drøye det i det lengste egentlig
Canutte Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Hei og velkommen skal du være. Alltid kjekt med nye prøvere her inne:-) Lykke til med testinga da, håper du drar inn på 1.trimester ganske fort:-) *klem*
Guttejenta Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Velkommen hit Du kan trygt å teste deg siden du har ikm den 5.
lille_gull Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. januar 2007 Jeg føler at noe er i "gjære".. Men vet ikke om det er hun jeg ikke vil ha besøk av eller om det er noe annet
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Velkommen til oss. Kanksje spiren allerede sitter? HVem vet... Uansett dette er et veldig bra forum der man kan stille spørsmål om ting man lurer på. Lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå