Gå til innhold

Hva er deres "slankeopplegg"?


*Vetlis*

Anbefalte innlegg

Å hvor mye skal dere ned? Jeg har redusert på mat inntak, kuttet ut en del fett, spiser sein frokost og prøver å gå lange turer 1-2 ganger om dagen. Skal ned 15-20kg. Drikker bare kaffe, te og vann.

Har gått ned 1kg på 2 uker, så det går jo ikke kjapt akkurat hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg har meldt meg inn i VG s vektklubb. Det fungerer kjempebra, Anbefales på det varmeste. Har gått ned 6 kg. Skal ned 20 til. Det er forum der og chat. Man får støtte fra ander medlemmer. Fører dagbok over allt jeg spiser. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser mer om dagen men mindre måltider.

Kutta ut godteri, chips, brus o.l, drikker vann fremfor juice, saft.

Drikker mye mere vann en jeg pleide og prøver og gå mere en vanlig liksom, holde meg i mere aktivitet.

Veier hver fredag og setter meg som mål og gå ned 1 kg i uka.

Har ikke vært så flink enda til og holde det da men :-P

 

Men nå er det full skjerpings, har ikke spist godteri i 2007 og skal fortsette med det.

Gikk ned 8 kg i sommer ved og trene og legge om kostholdet, men så kom ferien og da sklei ting ut, så jeg veit det funker om jeg er flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er her inne! Jeg ahr en tendens til å beg veeeldig bra og droppe ut etterhvert, men nå er det for mange kg som har ballet seg på i løpet av kort tid, så må skjerpe meg veldig!

1 kg i uka er jo bra! Å sikkert lettere å holde vekta om man ikke går ned for mye å kort tid også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vetlis,

 

Forstår ut fra nicket ditt at du prøver å bli gravid. Det gjør jeg også etter en ex. u i høst. Fikk cellegift og måtte vente 3 måneder med å kunne prøve igjen. Nå er tiden ute og jeg går og venter på eggløsning.

 

Uansett, jeg følger Fedon, lite karbohydrater, mye proteiner osv. Vil gjerne gå ned 12-16 kg, men på lang sikt.

 

Har gått ned 1 kg siden onsdag så det får jo være å ha kommet godt igang. Sikkert litt vann osv siden julen.

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begynt på et kostholdskurs ala grete roede for snart en uke siden og trener 4-5 dager i uka (spinning/styrke). Vet ikke hvor mye jeg har gått ned, skal veie meg i morgen og jeg gruer meg litt, hadde en liten sprekk i helga... :/ Har jeg klart en kg skal jeg juble høyt og lenge, men har ikke egentlig så store forhåpninger for det... Jaja, det gjenstår å se i morgen! Men lykke til til deg, det er bedre at det går sent for da har du ikk så lett for å sprette opp igjen så fort!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nette2

Jepp, det stemmer, men vi skal ta en bitte liten pause i prøvingen nå. Vi har vært gravide og mistet 2 ganger siden juli. Så nå skal vi til utredning, å da var det ikke anbefalt å bli gravide i mellomtiden.

 

Uff, så trist å høre om ex. uen din! Det er ikke bate vondt å miste babyen din, men på toppen mister du en eggleder også! Men du? Hva kommer cellegiften av?

 

Jeg synes det virker som det er så mye å sette seg inn i på Fedon kuren er det rett?

 

Det går nok helt sikkert fint på veiingen tenker jeg! MAn gruer seg som regel mer på forhånd enn nødvendig.

 

Lykke til du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud så flink du er da! 4-5 ganger i uka! Det er mye! Hvor lenge har du holdt på? Men du ang den sprekken din... Du burde ikke kalle det en sprekk! Men si til deg selv at du bare unnet deg litt ekstra i helgen :o) Lettere å føle at man har misset hvis du ser på det som en sprekk ! Å om det skjer mange nok ganger har man lettere for å gi opp. Det må jo være lov til å unne seg litt i helgen! Kjempe flink er du!

 

Lykke til med veiingen, du har sikkert gått ned masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte grete roede i dag, hadde gått ned 8 kg før jul, men så gikk jeg litt opp igjen..skal gå dette kurset og et til. Håper på å gå ned en 15 kg til...så da blir det kanskje 20 tilsammen, men det ser jeg an. Skal jo holde vekta også!

 

Trener mye på dagtid med tur el på treningsstudio og så trene noen kvelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beg du på kurs eller på den nett siden? Jeg meldte meg inn på nett siden, men skjønner ikke så mye av det? Men nå skal det sies at nettet er litt spes her også! Så ting henger og vil ikke åpnesosv.

 

Skulle ønske man kunne gå ned automatisk uten å forsake så mye hehe!

 

Går du lange turer eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal begynne på easylife, og så har eg nett meldt meg inn på treningsenteret her så skal eg prøve å trene tre ganger i veka. skal ned 20 kilo, det blir hardt, er 6 mnd siden eg fekk mi tulle, var gaaaaanskeee stor under svangerskapet og la på meg nesten 30 kilo, jenta mi var også stor, ho var over 5 kilo då ho vart fødd. tok keisersnitt. har ikkje gått ned 1 kilo siden eg kom heim fra sjukehuset med ho. blir så deppa. så nå har eg søkt hjelp og håper på og gå ned iallfall 15 kilo til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Easylife er det et opplegg som er i tilknyttning til helsestudio? Tror jeg leste om det i sta? Uff, skjønner godt du er lei deg... Akkurat sånn har jeg hatt det også! Jeg gikk opp 20 kg, men gikk ikke ned noen ting! Ikke en gang det sønnen min veide? Trodde ikke det var mulig jeg Men joda! Jeg klarte om sider å gå ned 9kg, men da trente jeg nesten 5 ganger i uka og spiste veldig riktig! Men det orker jeg ikke nå, Har foresten lagt på meg igjen uansett. 10kg hehe!

Jeg tok også KS, er det kanskje noe i det at vi sliter mer med å gå ned da?

 

Ønsker deg masse lkke til med trenings opplegget ditt :o) Du når nok målet ditt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vetlis,

 

Håper virkelig de finner ut noe på utredningen, lykke til.

 

Jeg fikk cellegift istedet for å operere ut egglederen. Cellegiften dreper cellene(fosteret) slik at man slipper operasjon, men skulle jeg få en ex. u til vil jeg velge operasjon.

 

Jeg trives veldig godt med fedon og synes ikke det er vanskelig å sette seg inn i, men jeg skjønner hva du mener hvis man skal lære seg disse høy og lav GI greiene. Jeg fokuserer på mest mulig rene råvarer, grønnsaker og kjøtt og fisk, og unngår sukker, pasta, hvitt mel, poteter osv.

 

Lykke til da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Nette2!

Å jeg forstår, men det er vel bedre? For da moister du vel ikke egglederen eller? Hvorfor vil du velge annerledes om det skulle skje igjen?

 

Ja det er vel et poeng i det ja! Er det ikke om å gjøre å unngå karbo og spise mest mulig proteinrik mat? Det er det eneste som noen gang har funket på meg. Tror jeg er allergisk eller noe overfor karbo! Hvis jeg spiser et måltid med masse karbo, er jeg garantert sulten igjen etter en kort stund!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...