Gå til innhold

Nermer det seg???

Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter nå her og venter på å få treffe den lille som bor i min mage... Kan like gjerne føde i natt som om 4 uker... De siste dagene har det tatt seg betraktelig opp med murringer og sammentrekninger i magen. Kan kjenne at bebisen presses nedover på de verste takene. Men så når jeg tror det skal til å ta seg enda litt opp, så dabber det av... Vet det kan holde på sånn lenge. På en måte har jeg lyst til å føde nå med en gang, men jeg har også litt lyst til å vente et par uker til. Har jo ingen vondter, og formen er på topp.

Har hatt skikkelig hard mage siden fredag, men etter en kjapp gåtur både i går og i dag, har jeg endelig fått vært på do.

Den lille er også veldig aktiv om dagen. Masse sparking og kaving, og h*n tar skikkelig spenntak og presser seg ned i bekkenet, så jeg får skikkelig vondt. Kanskje h*n har lyst til å komme ut snart. Det begynner vel å bli litt trangt.

Ja ja. Få bare smøre meg med tolmodighet. Har termin 24, og er ikke på overtid før 7. feb. Jeg har uansett max 4 uker igjen... Det er litt skumelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner følelsen, bortsett fra at jeg på ingen måte ønsker å føde i natt:) Vil helst ha de neste par ukene til å få somlet meg klar, men kjenner jo at jeg blir tyngre og at det er mye mer ubehagelig med halsbrann, bekken osv. Nå har Knotten begynt å presse på isjasnerven også, så formen er ikke 100% lenger - det er mye mer fristende å ta en liten lur enn en kjapp spasertur:) Har forresten termin den 25., så vi får se hvem som kommer "i mål" først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...