mittlillegull Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Er dere fornøyd? jeg er ikke det. Syns det var så mye stress. Særlig på barsel, føden var ok. Men barsel...fy for noen stressa mennesker. Og hvilket ammehysteri....ble så sliten at jeg dro hjem en dag før. slet med ammingen på sykehuset, men løste seg da jeg kom hjem..
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Da har jeg et spm til deg. Jeg skal føde på riksen fordi jeg har diabetes og da må de ha kompetansen klar hvis det skulle skje noen med barnet, men hvis alt går bra kan det hende jeg kan flytte til ringerike etter fødselen og være der i barseltida. Anbefaler du det da? Eller blir det kanskje like mye stress å flytte...?
jente06OGgutt09 Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 jeg tok ks på riksen og er egentlig fornøyd... men det var noen jordmødre og barnepleiere jeg ikke kunne fordra... ja dem pesa mye med amminga... vi sleit oxo med den og får det fortsatt ikke til, så her går det i mme... når fødte du på riksen???
mittlillegull Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2007 tok ks jeg også. fødte i september. måtte også føde på riks pga svært komplisert svangerskap. lå to mnd på st.olavs før jeg fødte og det er den beste sykehusopplevelsen noen sinne. så det var en stoooor overgang å komme inn til riksen hvor man bare følte seg til bry. vet ikke om jeg ville flyttet bare for de dagene altså. det må du nesten se. som sagt, føden var ok...men barsel....phhu...blir sliten av å tenke på det altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå