mamma-lille og lille m Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Det føles som om vi er de eneste i verden som har det sånn som oss. Vår tuppelure sover 2-3 ganger om dagen, og da sover hun 40 minutter hver gang. Hun legger seg sånn ca 22-23, er våken noen ganger i løpet av natta og sover til 11-12 på formiddagen! Vi har prøvd å legge henne tidligere, men da våkner hun igjen etter en time eller to og er lys våken. Vi har også prøvd å vekke henne tidligere om morgenen, med det resultatet at dagen er ødelagt både for oss og henne. Hun blir kjempesur og sutrete hele dagen. For å få henne til å sove må jeg ligge sammen med henne i senga og gi henne pupp til hun sovner. Vi har prøvd å legge henne i sin egen seng, hadde en laaaang periode der vi lot henne gråte, men vi gikk selvsagt inn til henne med jevne mellomrom. Vi ble sagt at denne kuren kunne ta noen dager, men etter nesten to uker ga vi opp. Det ble slitsomt både for oss og henne, så nå gjør vi det på gammelmåten med pupping i søvn. Det skal nevnes at vi egentlig ikke har noen problemer med dette, vi har både overskudd og søvn nok, så er ikke det som er problemet... Er vel helst andres kommentarer som gjør at vi føler oss litt som dårlige foreldre... Noen fler som har det som oss?
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Her puppes tøtta i søvn hver kveld, "alt" annet er godt utprøvd uten hell. Orker ikke stresse med det, heller.. selvom vi kanskje gjør oss selv en bjørnetjeneste. Hun sovner rundt 22 hver kveld, og sover til i 9 tiden. (med x antall ammepauser) På dagtid har hun en lang soveøkt på 2 timer når jeg triller på formiddagen, ellers er det 30min her og 30min der gjennom hele ettermiddagen og kvelden!
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Har det ikke som dere, men fungerer det for dere så er det FLOTT!!! Det er jo det som er viktig, ikke føl dere som dårlig foreldre i alle fall:-) Grunnen til at mange svarer min sover hele natta etc er fordi noen spør hvordan er din baby og hvor mye sover din baby...er sikker mange som har likhetstrekk med dere....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå