Hvitveis Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Hei Nattinatt, Vet ikke om du husker meg, men du har ihvertfall spådd meg 2 ganger før og begge gangene har det stemt at jeg ble gravid når du hadde spådd. Det som dessverre ikke stemte var at det gikk bra, jeg har mistet igjen i natt, 3 gangen nå Første gangen mistet jeg veldig tidlig, bare 4-5 uker, de 2 andre gangene mellom uke 8 og 9. Nå lurer jeg veldig da på når jeg blir gravid igjen og kjønn og på om det endelig skal gå bra denne gangen. Håper du nå har bry til å se på meg igjen. Jeg er født 110478, mannen min 220977. Venter i spenning:) Hilsen
Hvitveis Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. januar 2007 Dytter litt og håper du ser meg Nattinatt:)
Twig Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Kan jeg få fdatoen din. så kanskje jeg kan hjelpe til litt?
Hvitveis Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2007 Hei Twig, Er det fødselsdatoen min du mener, så står den på innlegget mitt 110478. Kjempefint viss du har bry til å se på meg:) Tusen takk. Hilsen
Hvitveis Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. januar 2007 Dytter litt igjen, håper du ser meg:) Hilsen
Twig Skrevet 8. januar 2007 #6 Skrevet 8. januar 2007 jeg får opp en spire nå i februar, en gutt får opp at du fullfører :DD
Hvitveis Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. januar 2007 Hei Twig, Tusen takk for at du så på meg. håper virkelig det stemmer. Når du sier februar, blir jeg da gravid nå i januar og finner det ut i februar eller blir jeg gravid i februar og finner det ut i mars? Går sv.skap greit? Hilsen
Twig Skrevet 8. januar 2007 #8 Skrevet 8. januar 2007 positiv test får jeg opp i mars.. så du blir gravid i februar får jeg opp ) ser ut til at du slipper noen plager
Hvitveis Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2007 Dytter litt og håper du ser meg Nattinatt:) Hilsen
Hvitveis Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2007 Dytter igjen og håper Nattinatt ser meg i kveld:)
Hvitveis Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. januar 2007 Dytter litt igjen jeg:) Håper du kommer og ser meg i kveld Nattinatt.
Hvitveis Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. januar 2007 Dytter litt mer jeg og håper du ser meg snart. Håper du har bry Nattinatt:) Hilsen
nattinatt Skrevet 13. januar 2007 #13 Skrevet 13. januar 2007 Hallo vennen Eg vil sjå på deg,men denne veka har eg vore på skulen,og då er eg så trøtt om kveldene.Og her inne treng ein litt energi. Eg må jo sei at eg nok innimellom ser graviditet,men og ser at det kan være det ikkje går så grett.Men det går ikkje an å skrive. Tenk om ein skulle gått å vore redd for det,og visst slik.Enten det ville gå fint,eller ikkje. Du blir gravid rundt bursdagen din du.Og det eg får opp idag,er at du vil bære fram den lille.Ei velskapt lita jente.Go helg,og go klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå