Gå til innhold

Kan jeg være gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er fire dager over IKM,testet på fredag,da var den negativ...

Har kjent litt på livmortappen disse dagene og nå var den myk,har vært hard de andre gangene...har ellers ingen symptomer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

for guds skyld ta en test istedet for å sitte og spekulere. INGEN her inne kan gi deg et klart svar på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å spekulere litt må vell vær lov:)

ta en test i morgen du,så får du se hvilket resultat du får da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man skal få spekulere!!!! For alle som planlegger graviditet og som kanskje også må jobbe litt for det, er det veldig kjekt å sjekke symptomer og lete etter bekreftlese/avkreftelse.

 

Jeg har forsøkt i X antall måneder og kan bare si at denne måneden da jeg faktisk var gravid, var ingenting annerledes. Ingen ømme pupper, ingen kvalme, ikke annerledes tapp. Nada!

 

Så alt er mulig. Er man over IKM og man vet når eggløsning var, er det alltid stor sjanse for at man er gravid:-)

 

Ta en test. Lykke lykke til!!

 

Masse babystøv din vei

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du er spent, det er jo veldig forståelig:o)!!

Og man blir jo den nærmeste jeger etter symptomer hihi....

Hadde vært utrolig morsomt hvis du var gravid da, jeg hadde tatt en test til jeg hvis jeg var deg!

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar:-)

Jeg er veldig spent,men er også så redd for å bli skuffa,har prøvd en stund nå,det ville nesten være for godt til å være sant hvis jeg er gravid nå:-) har litt mensmurringer også,men hvis jeg ikke ser at mensen er på tur i morgen så skal jeg ta en ny test og gi tilbakemeldinger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.....Ja;det kan du være. Jeg er nå gravid med mitt andre barn og har ikke hatt de samme symptomene som sist i det hele tatt...ingen ømme pupper .Bare mensmurringer i rygg og et rart trykk i mage.

Men livmortappen har vært merkelig dagen før jeg tok test, Myk utpå og hard kul inni på en måte, +veldig lukket (den er da som oftest litt åpen da man venter mens ,det er for å kunne slippe ut blod.....

 

Håper du ble litt klokere.....ellers er det bare å ta en ny test om ingenting skjer da nærmeste dagene!!!!!!

 

Klem fra meg.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra hovedinnlegger:spotter nå så da er vel mensen på tur regner jeg med...Håper det klaffer neste mnd da...

Til nonstop82:gå inn på pernille.info,der står alt du trenger å vite ang livmortappen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at jeg spotta også til vanlig tid, men så kom ikke mensen - og jeg var gravid likevel. Kroppen overrasker stadig:-) Lykke til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...