lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 kanskje noenlunde teit dette, men la oss si at jeg kanskje har ett befruktet egg på vei nedover... også er livmortappen litt åpen. er det da "farlig" å ta et bad? det kan jo komme vann inn i tappen? skyløle ut egget? har aldri tenkt på dette før, men begynte plutselig å lure. har sååååå lyst på et varmt bad
attpåklatt!! Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Hehe.. Tror ikke dette skal ha noe å si.... har ikke tenkt på det selv...:-) Men, tviler altså... da hadde vi jo nesten ikke trengt prevensjon hvis det var så enkelt å "kvitte" seg med befruktede egg... Tror du kan kose deg i badet eg altså!! Tror nok ikke vannet går inn i tappen altså... Klem... hvordan er formen ellers da?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. januar 2007 formen er veldig grei den. he he bare slapp og giddalaus etter gårsdagen he he da hopper jeg i badekaret, tusen takk for svar attpåklatt
attpåklatt!! Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Hehe Kan ikke garantere for at eg vet dette altså... Men, kos deg du!!
2 fine små Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Hei Lioevr, Skjoenner godt at du ikke vil sloese med eggene, det vil ikke jeg heller...hehe, men ta deg mange bad, det tror jeg bare hjelper paa alle prosesser jeg. Jeg er en megabader og kunne ikke tenke meg aa droppe noen bad som helst, spesielt ikke naar jeg proever aa lage barn! Langt mindre naar jeg blir gravid, husker fra sist at jeg nesten bodde i badet, hehe... Deilig det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå