Tamline Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Når fikk dere melk, eller lekkasje fra puppene?
Gjest Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 Med de to første som kom ikke melken før etter jeg hadde født, men da kom den til gjengjeld i rikt monn, overproduserte begge gangene. Denne gangen deriot har jeg kunnet klemme ut melk siden slutten av 1.trimester om jeg vil, men gjør det jo ikke da siden det ikke er så lurt, måtte bare prøve en gang for å se og så vise mannen min en gang fordi han ikke trodde det var mulig, hehe... Men det lekker heldigvis ikke!
*ønsker nr 2* Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 for to tre uker siden fikk jeg, og jeg lekkker har klemt for å vise sambo, men de har lekket en stung.. er 23 uker i dag
Diva Muffin Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Jeg har kunnet klemme ut litt siden uke 19. Nå er jeg 22+3 og væsken har blitt mer hvit-aktig.. utrolig fascinerende
**My little Miss drama and I** Skrevet 7. januar 2007 #5 Skrevet 7. januar 2007 Fra uke 17 ,da var det litt blank veske.. men nå er den blitt mer hvit som nevnt over.. er i uke 26 nå da...
keisersnittnr3 Skrevet 7. januar 2007 #6 Skrevet 7. januar 2007 Med førstemann kom melka i 5 mnd, med andremann rett før termin, har ikkje fått noke enno, er i uke 21:)
tik *01.04.12 Skrevet 7. januar 2007 #7 Skrevet 7. januar 2007 Husker ikke helt når den kom med første... men husker at jeg lak litt veske noen ganger under svangerskapet, og mener jeg ikke var så langt på vei. Fikk i alle fall SINNSYKT med produksjon etter fødselen og var veldig plaget med spreng og mye brystbetennelser. (fikk ikke til å tømme med pumpe og håndmelking) Jeg har jo egentlig aldri mistet melka, når jeg tenker meg om.... Hun nektet plent å puppe mer etter at jeg ble gravid igjen (da var hun litt over året), men melka er nå der enda... til ingen nytte. Lekker heldigvis ikke ennå!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 7. januar 2007 #8 Skrevet 7. januar 2007 Sist jeg var gravid kom ikke melka før etter jeg hadde født. Jeg kunne klemme ut litt råmelk før, men det rant aldri. En venninne av meg måtte sove med inlegg fra uke 18 så det varierer veldig! Ikke noe fasitsvar med andre ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå