Gå til innhold

noen som røyker her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff sliter med dårlig samvittighet igjen.. har vært røykfi i over 3 mnd, men nå har vi begynt å smugrøyke litt på kveldene etter at barna er i seng.. 1-3 om kvelden.. uff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert i og med at 1 av 5 gravide faktisk røyker, men du! Nå har du jo vært så flink, så fortsett med det! Du kan klare å slutte og det VET du! Kom igjen, puss tennene, ta et glass, vann, gå en tur, lag en stor porsjon med oppskråne grønnskaer og en god dipp og knaske på i stede, hva som helst, og ta en dag om gangen, du kan klare å la være vet du! :-)

Skrevet

Ja den f.... dritten er ikke så lett å legge vekk nei. Det blir vel med 2-3 om dagen, men smugrøyker for alle jeg nå, så når det begynner å vises utenpå må jeg leggen vekk, for det er skikkelig stygt å se gravide røyke på gata.

Skrevet

ja, er også enig.. det verste jeg ser er gravide som røyker, å det innspirerte meg mest for å slutte..men nå har alt toppet seg på jobb hos meg sp da sprakk jeg.. uff den jævla røyken.. er irritert på meg selv også.

velger å være anonym siden jeg smugrøyker litt..

Skrevet

kunne ta meg et par trekk,men aldri en hel røyk.var spes i jula,hadde besøk av mamma å ho røyka..

var hos jordmoren en dag,hun spurte ang røyking,sa det blir noen trekk en sjelden gang.hun spurte om typen røyker og om han gjør det inne,ja på begge sp.mål,hun sa,for å hjelpe meg går du ut og røyker for det e veldig enkelt å ta et trekk nå og da når folk røyker inne,uansett er det passiv røyking og går til barnet det også.

var litt stress en dag,fikk skikkelig lyst på røyk,smøg meg ut så ikke typen sulle se det.men når jeg tok røyken i hånda og skulle til å tenne den,hørte jeg for meg hjerteslagene til lille bebisen min som jeg hørte hos jordmoren,da klarte jeg det ikke.

kan være røyksjuk men røyker aldri.men dømmer heller ikke andre her inne som kanskje gjør det.vet det kan være godt i en skikkelig stresset hverdag.hadde det slik med mi forrige.ikke at jeg unnskylder det,men hun er frisk og rask idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...