Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #1 Skrevet 7. januar 2007 Snuppen min på 5 mnd bæsjer ikke ut seg selv, men må ha hjelp. Han har gjort ut seg i bleien én gang på sikkert et par mnd. Det går som regel rundt 3 dager og så får han magevondt og skriker, men får ikke til noe. Ser han presser noen ganger også uten at han får til noe. Har lest at det ikke er bra å hjelpe dem for mye. Husker ikke helt hvorfor. Måten jeg gjør det på nå er febertermometer. Da kommer det masse fis og bæsj. Men når babyen din ligger og skriker og har vondt i magen, og du vet at du kan hjelpe på noen minutter da gjør i vertfall jeg det. Men er jo redd for å gjøre noe galt også da... Han får mme da. Kan vel bli hardere i magen av det. Jeg bruker også malt og sviskersaft. Men syns ikke det hjelper så masse. Eller jo han blir jo løsere i magen, men får det fremdeles ikke ut. Hva gjør jeg? Vil det gå over av seg selv? Noen med tips?
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 7. januar 2007 #2 Skrevet 7. januar 2007 har ingen gode tips til deg men kanskje du burde prøve en annen type erstattning?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Hmm... Kanskje det er lurt ja. Andre med tips?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2007 #4 Skrevet 7. januar 2007 Og ikke minst er det skadelig å hjelpe med termometeret? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå