Gå til innhold

Cafe Sånn i Tromsø

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Gamle Teaterkafeen)

Der er det romslig og fint, MEN han lysluggen som driver stedet sa til oss (to-tre par med en baby hver) at han primært ønsker forretningsfolk som kunder til lunsj og slikt !! Han vurderte å sette opp plakat om at barnevognene må parkeres ute, men det har jeg ikke sett noe til.

Så det er generelt viktig at barnevognene ikke plasseres slik at de er til hinder for andre gjester.

Jeg ble vel litt snurt, for det er ikke mange kafeer i Tromsø der det er plass til barnevogner og bra miljø. Men jeg har likevel vært der siden fordi jeg liker kakene deres.. :o)

• 3 uker senere...
Skrevet

Mmh fikk ikke akkurat lyst til å dra hit nei......forretningsfolk...pøh. I Tromsø synes jeg Gründer er suveren : ) fin plass til vogn og en alltid like hyggelig betjening som er supergreie med å varme opp babyglass i mikroen :)

Skrevet

Cafe Sånn kunne ha vore ein veldig bra stad å gå med små born om det ikkje var for haldningane til dei som jobbar der. Tykkjer det er utruleg at eigarane trur dei kan spesialtinge kundar. Begge gongane eg har vore der med born, har eg fått kommentarar som tyder på at dei ynskjer ei "kulare" kundegruppe enn småbarnsmødre. Eg har altså ikkje vore velkomen. No går eg ikkje der meir, sjølv om maten er aldri så god. Etter det har eg gått på Flyt, der har servicen vore mykje betre. Har også gått på Verdensteateret ein del. Der er det ikkje så godt eigna å gå med vogn, men betjeninga og stemninga er kjempefin.

• 1 måned senere...
Skrevet

heisann dere.

hva med kafeen på fokus kino? supert for baby og smårollinger. god mat og hyggelige verter. litt trangt, men en kjenner seg velkommen.

plass til vogna uttafor, også. hvis man vil. med tak. :-)

Skrevet

Ja sånne holdninge kommer man jo langt m i lille Tromsø..Æ va heller ikkje vælkommen der..så orke ikkje dra dit mer, man drar jo på kafe førr å kose sæ, og d e litt vanskelig når personalet ikkje ønske dæ som kunde... drar heller på nerstranda på kafe der, ingen som sir nåkka enda d e så masse vogne hele veien så serivøran har problema m å komme sæ frem:) Har åsså vært på Grynder, dem e åsså kjæmpe koselig og blid selv om ungen skrik så d skjær i øran..hehe..ellers å e d ikkje mange plassa som passe førr småbarns mødre og di små..

• 1 måned senere...
Skrevet

Æ synes Meieriet er en fin plass med god mat og god plass for vogna

:-)

• 7 måneder senere...
Skrevet

Vi har og vært på cafè Sånn flere ganger med baby og har hver gang fått sure kommentarer om å flytte vogna mm.. Sist gang tok kaka da han ba oss sette oss langt unna de andre gjestene for ikke å forstyrre dem med barnegråt! Så dit går vi ikke mer!

Sånt ryktes jo fort i en liten by og kan umulig være positivt for drifta..

Har hørt at Gründer heller ikke ønsker små barn, stemmer det?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hansens spisebord (vis a vis Veitasenteret) ønsker barnevogner (med tilhørende foreldre og barn) velkommen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...