Gå til innhold

Vondt i magen på venstre side..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 36 og har fått vondt i magen, mest på venstre side. Er stikninger og kommer og går litt, litt verk.. Uff er så vanskelig å forklare, men kan det være disse båndene som strekker seg? Eller har dere andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres forsåvidt uskyldig ut. Men er magen virkelig irritert og strammer seg kraftig når du tar på den og gjør skikkelig vondt - kan det være tegn på at morkaken er i ferd med å løsne - da er det viktig å komme seg til føden raskt.

Er det bare litt verk er d vel pga. alt som skal strekkes og "ommøbleres" inni magen. Jeg kjenner båndene strekker noen ganger men det er på begge sider helt nede liksom.

Skrevet

Mest sannsynlig er det vel bare trangt om plassen nå slik at presset på ribben og innvoller har økt. Det er i allefall tilfellet hos meg (vi er like langt på vei og mine smerter er også på venstre side), men er du bekymret så ta kontakt med legen din i allefall.

Skrevet

Nei er ikke noe morkake-løsning. Så vondt gjør det ikke, heldigvis! :-) Er nok bare litt ommøblering på gang i magen, men skal nevne det for jordmor på onsdag hvertfall og se hva hun sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...