Gå til innhold

gravid med mann nr to...

andre runde

Anbefalte innlegg

Jeg har tre barn fra tidligere ekteskap, 8,6 og 4 år. Nå er jeg i uke 12 med mann nr to.. Har ikke fortalt familie om det enda. Jeg vil gjerne være så sikker som mulig på at alt er ok før jeg forteller ungene det. Vil ikke fortelle andre det heller før ungene... Men snart kan nok de fleste gjette det pga økende "mageomfang"....Noen som har vært i lignende situasjon??? Har vært veldig slapp og trøtt denne gang, men det er på vei over nå...Heldigvis..Jeg føler det er veldig "rart" at dette barnet får en annen pappa enn de andre tre.. Vet ikke helt hva jeg føler om dette enda...

Fortsetter under...

Hei:)

Fikk lyst til å svare deg... Jeg er i samme situasjon, har fra tidligere ekteskap 3 barn. ( 4 år siden d ble slutt) Eldstemann som er 16, en på 13 og ei jente på 10. Selv er jeg i uke 16 nå med ny mann ja... fortalte d til ungene først selvfølgelig for tre uker siden. Reakjonen ble begge deler først, men nå gleder de seg kjempemasse:) Det gjør jeg også... Lykke til!!! går nok veldig bra....

Hei.

Jeg er separert og har 3 barn med min x mann og traff en koselig mann for få mnd siden og ble litt uventet gravid.

Jeg føler det er merkelig ja, men ser også på det som en del av et nytt kapittel i livet vårt.

Ungene føler nok ekstra på dette da det har skjedd store endringer på kort tid, men jeg tror likevel at det hele kan ende som en god historie i fremtiden.

At vi havner i uventet situasjoner og ikke klarer å planlegge alt viser bare at vi er mennesker og gjør det beste for det vi mener er rett.

Tror nok at vi som mødre er heldige som på tross av barnefar får være med å kjenne barnet på vår spesielle måte helt fra graviditeten.

Det er nok sånn at vi smitter våre følelser rundt oss, så jeg tror vi får være stolte av våre handlinger og gjør det vi tror er best med selvsikkerhet og mot, da vil de rundt oss føle seg sikrere og se positivt på det som skjer.

Kansje ikke alle mener det samme som meg, men det er også greit.

Jeg har to barn fra tidligere forhold (som varte i 10 år) og venter nå nr 2 med mann nr 2 (vi har vært sammen i 5 år). Jeg synes bare dette er kjempekoselig og det synes også de to eldste barna. De er superflinke storesøsken! Mann nr 2 hadde ikke barn fra før, så for oss falt det helt naturlig å få barn sammen! Nå blir vi en skikkelig storfamilie og gleder oss enormt til det! Og andre folks reaksjoner... Tja, vet ikke - men det bryr jeg meg ikke om heller. Vi er lykkelige - og det må jo være det viktigste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...