Gå til innhold

Gått opp mange kilo hittil??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns alle sånne innlegg jeg leser her på BIM så er alle så flinke og har knapt gått opp noe som helst, ja halvparten har jo gått ned, jeg gikk opp 27 kg. med forrige barn, og hadde 8 av dem igjen da jeg ble gravid nå, hittil har jeg gått ippnøyaktig 7,5 kg og er 22+3 uker på vei. Og så vidt jeg har forstått er dette veldig normalt. Så jeg er vel fornøyd med det, selv om jeg føler meg både stor og tung.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

78 da jeg ble gravid... 83 nå i uke 29...

5 kilo på 29 uker er ikke ille.. forrige svangerskap gikk jeg opp 13 kilo totalt.. ikke så ille. men da hadde jeg gått opp 8kilo i uke 29.. så blir nok ikke noe verre sluttvekt denne gangen... men er jo som sagt litt å ta i fra før her da....

78 i startvekt på 167 cm er nok...

Skrevet

fra 70 til 94 her! Og er i uke 35! De siste fem kiloene har kommet de to siste ukene. Jordmor sier det er vann men tror det er litt annet også;)

Uff.. men men, spist er spist og gjort er gjort. Får ikke gjort noe særlig med det før til våren!

God helg damer!

Skrevet

Foreløpig er eg på startvekta, men så fekk eg positiv test i dag då... Forrige gang gjekk eg opp 25kg, og det nektar eg PLENT å gjere denne gangen. Skal vere pinlig nøye på kva eg får i meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...