Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom plutselig på at jeg er tom for u-prøveglass, og skal til legen i morgen tidlig.. Noe annet man kan bruke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har et tomatpurèglass eller lignende kan du bruke dette. Du bare vasker det godt og koker det. Det har jeg gjort flere ganger.

Skrevet

Tomatpurè glass, syltetøyglass, har hørt om noen som brukte rømmeboks, og så har du jo alltids tomme medisinglass! :o) Bare å bruke fantasien! Husk å gi det et oppkok kvelden i forveien da!

Skrevet

Du kan sikkert få et hos legen din. Spør sekretæren før du går inn. Det fikk i allefall jeg.

Skrevet

hmm.. spørs om vi må spise mye syltetøy i kveld, da :-)

sist kom jeg sånn i 12-tiden, og når jeg ga fra meg glasset, bemerket hun at det ikke var kaldt, og sa at det skulle være morgenurin, altså!.. men hallo, jeg hadde jo ikke stått opp før rett før, hun vet da vel ikke om det var min morgenurin eller ikke... ;-P

Skrevet

Du kan også tisse i et glass når du kommer til legen. Jeg måtte gjøre det en gang da jeg ikke hadde flere urinprøveglass igjen, gikk helt fint det. Må nesten tisse hele tiden likevel så det var ikke noe problem å presse ut noen dråper! :)

Skrevet

men med mine erfaringer på at legen ikke var fornøyd med min "morgenprøve" sist, tar ikke jeg sjansen på å kuómme uten, jaffal... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...