Gå til innhold

Hei snøfilla :o)))

Anbefalte innlegg

Hei.. håper det går fint med deg... får så vondt av deg, jeg håper så du lykkes snart!! Du fortjener det så sinnsykt..

Det er slitsomt å se folk lykkes hele tiden og at for oss som sliter i veldig mange år bare skal føle seg så jævlig og aldri få det til!!!

Men det må bli vår tur også vennen... får håpe vi får til å treffes snart, fikk ikke pratet så mye med deg sist!!

Håper også Rose kan være med så vi kan se lille babyen hennes..

Ja for min del er det innsetting i morgen. Skal være der oppe først kl 8.30 for å høre om jeg må ut med 4000kr for å skrape eggskallet litt :o) hva er vel 4000 kr hvis det er det som skal til for kanskje å lykkes...

Så er det opp igjen kl 10.30 for nåler og innsetting..

Men er super duper nervøs, hadde 9 egg men er redd for at ingen er befruktet og at ingen også kommer på frys som sist.

Uff nei ikke lett dette her....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7683394-hei-sn%C3%B8filla-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hyggelig hilsen - det varmer!

Tenk, nå er du ruger igjen. Håper du klarer å slappe av og kose deg de neste ukene og at tida går fort. Har du tid og overskudd til en Oslo-tur møtes jeg gjerne en dag. Brumm foreslår et treff før 25. januar, hva tenker du om det?

Jeg har ikke besøkt Rose og bebisen enda, men hun skulle gi lyd når hun var klar - håper det blir oss som får oppleve dette i år:-)

Klem

Hei... må bare se det an litt.. skal ta blodprøve 22 januar og får svar 24.. så får se litt hva som skjer.. og hvor vi er hehe..har vi barna den helgen som jeg tror vi har, så er vi hjemme og ikke i oslo. Blir litt tungvidt det!!.

Ja snakker med Rose på sms og jeg gleder meg til å se henne og ungen... er jo så herlig at hun har lykkes!!!

Så nå er det oss igjen, og vi skal få det til..

Så nå skal jeg bare ruge og kose meg.. så får vi se hva testen viser!!!

STOR KLEM, og husk at jeg tenker masse på det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...